May 25, 2014

2011

I got back my old Facebook account and I realized that I was actually the happiest when I was 16. Also the prettiest when I was 16, maybe cause I'm always stressed and not happy now.. Maybe thats why they say happy people are always pretty. But idky I just cannot get happy nowadays. Last time I was always stress free and happy and don't really cry. The photos I used to take, all smiles are genuine and not just a pose for photos. I remember laughing till I get stomach ache all the time. I remember looking forward to a new day everyday. Now I just wanna sleep forever and never wake up. I'm tired. I don't want this life.



































My favourite girl. Omg I'm gonna cry. I miss you so much T^T



dear sayang <3 <3 <3























Jiejie <3



Stupidly happy.







可不可以还我我16岁的快乐
以前很多很多好聊的朋友

能不能一觉醒来发现我只是不小心在fatin的英文课睡着了
我还想上marjana的马来文课,没得下课,迟到被罚不能进班也可以
每天爬4楼上课,下4楼上3楼去上bio physics chemistry也可以
要我每天去omega补习也可以
上无聊的体育课,跑个12分钟6圈以上才A的体能测验
每天吃一样的食堂食物,每天带的便当还没下课就没LYZG sapu完
每天背moral values,做无聊的习题
放学了得空就跟太阳花小姐&nette姐去吃好吃的
考完试了就要tahan自己成绩差还要看LY妈咪emo 就因为没有A+
得空又跑去找CY WS KW ANG的班他们看他们搞怪
erma每天对我罗嗦叫我不要生病 bio要填很多很多的notes
周会听校长念念念 常常国歌洲歌校歌宣誓几句 check diary check领带 check袜子
顺便看senior看junior
上physics我们在后面乱,学老师的slang,给miss esther代课 那她自己画的comic notes
历史课i miss you先生 我答应我一定好好读好好听课好好做功课不要再fail也不再课室偷吃了
chemistry我也答应会好好做功课背formula不要fail
add maths我也会努力多做练习做快一点
koko爬栏杆逃跑,争厕所换衣,偷跑下去hutan吃午餐
留校点名了就跑人 unit beruniform早早就跑回家
music club跳舞时真的很好玩 就是这个时候认识亲爱的sara
那时给某senior说不够努力把亲爱的弄哭了 我直接dulan去骂他
过后又一次连舞不小心OT结果被guard aunty锁在楼上哈哈哈
在班上跟太阳花小姐MC LY他们疯kpop买海报买merchandise
还给某人stalk当娱乐。。。

Good memories all flooding back
Can I go back to 4 bistari?

No comments:

Post a Comment